Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

kOmický blog CDXXII.

Nedostatek potravy pravděpodobně snižuje schopnost racionálně uvažovat a nutí hladové k nestandardním postupům.

Pracuji v moderním prostředí, přesto poněkud odříznuta od civilizace. Pravidelný rozvoz obědů nabízí pokrmy bez alergenů 1 a 7 pouze sporadicky. Svoji jedinou příležitost - variaci asijské kuchyně - jsem tento týden nedopatřením propásla a zbytky od víkendu spásly doma děti. Kombinace těchto faktorů mě přiměla v zaměstnání přežívat na ovoci a rýžových pufovaných chlebíčcích (a doma plošně likvidovat obsah spíže i lednice).

Třetího dne jsem byla nedopatřením chycena v síti na nabídku oblíbeného veganského bistra, které se bohužel nachází na opačném konci města. Hlad mě přiměl uvažovat i o rozvozové službě, které jinak z principu odmítám využívat. Trochu mě popostrčila inzerovaná doprava zdarma.

V naději na nezlepkové bezmléčné jídlo jsem potvrdila registrační email. Než jsem se proklikala objednávkou, bylo ze dvou jídel na výběr již jen jedno. Marně jsem ovšem zadávala adresu doručení, počítač naprosto odmítal kombinaci čísla popisného a evidenčního a při zadání pouze jednoho z nich nacházel v mapě místa kilometry vzdálená.

Možnost vyladit zadanou lokalizaci v mapě ručně nešla využít, neb jsem se od domnělých míst doručení odchylovala natolik, že mě přechytralý systém utnul. Ani přímé vyhledání v mapě se nezdařilo, jelikož náležitě zvětšená mapa naprosto neposkytovala dostatek orientačních bodů.

Zoufalá hlady jsem se snížila k instalaci příslušné aplikace do mobilního telefonu, jakkoli pravděpodobnost jejího dalšího využití se limitně blíží nule. Navzdory shodně uvedenému e-mailu bylo třeba zadat vše znovu. Usilovně jsem vypsala požadované údaje, navzdory nevoli povolila zařízení použít moji současnou polohu - aby ve chvíli, kdy jsem vše potřebné zapsala, z nabídky zmizelo i druhé hlavní jídlo. Zůstala polévka. Se zájmem jsem ji vložila do objednávky bez úmyslu ji koupit.

Systém mi okamžitě přehledně vyčíslil cenu dopravy 29 Kč, kterou v posledním řádku doplnil o - 29 Kč. Mimo ceny polévky však přičetl zajímavý poplatek za nízkou objednávku. To už jsem se smála, ačokli mi hlasitě kručelo v břiše. Objednávku jsem nedokončila.

Poobědvala jsem při práci půllitr čaje, jablko a poslední Racio chlebíčky. Celou polední pauzu jsem strávila neúspěšným objednáváním. Jen se nyní trochu obávám, že se bude automaticky nedokončený nákup ještě minimálně týden připomínat.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jana Kozubíková | pátek 16.6.2023 6:00 | karma článku: 12,68 | přečteno: 278x
  • Další články autora

Jana Kozubíková

kOmický blog CDXCI.

„Rozhodně nebudu abstinovat na oslavě kulatin své vlastní sestry“, pronesla jsem kategoricky (a zbytečně)

9.5.2024 v 0:00 | Karma: 12,26 | Přečteno: 245x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXIX.

Nadstandardní timemanagement je položka životopisu, kterou uvádím s lehce ironickým dovětkem „díky početné rodině“.

7.5.2024 v 20:00 | Karma: 13,21 | Přečteno: 206x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDXC.

Nabyla-li jsem dojmu, že dříve mnou vykonávané „chlapské práce“ zvolna přešly na nejstaršího potomka, mýlila jsem se.

6.5.2024 v 6:00 | Karma: 12,40 | Přečteno: 213x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXVIII.

V poslední verzi životopisu jsem uváděla stručné sdělení „zdravotní stav dobrý“. Jednalo se o nevědomou lež.

25.4.2024 v 5:00 | Karma: 15,11 | Přečteno: 281x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXVII.

Řadu let byla pouhá účast mého drahého chotě spojována se zárukou dobrého počasí. Léta jsme se mýlili.

22.4.2024 v 6:00 | Karma: 12,03 | Přečteno: 372x | Ona
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Při hromadné nehodě na Karlovarsku se zranilo pět lidí, jeden zemřel

13. května 2024  16:13,  aktualizováno  16:30

Vážná dopravní nehoda dvou osobních a nákladního vozidla uzavřela silnici I/6 u Čichalova na...

Fiala odletěl do Itálie. S Meloniovou a Mattarellou řeší migraci i Ukrajinu

13. května 2024  8:49,  aktualizováno  15:57

Premiér Petr Fiala zamířil v pondělí odpoledne do Říma, kde jedná s tamní premiérkou Giorgiou...

Trump má nad Bidenem náskok ve většině klíčových států, uvádějí průzkumy

13. května 2024  15:53

V pěti ze šesti států USA, které podle analytiků sehrají rozhodující roli v listopadových...

Sbormistr má za zneužití nezletilé podmínku, na univerzitě teď dostal stopku

13. května 2024  11:52,  aktualizováno  15:35

Na dva roky a deset měsíců podmínečně byl pravomocně odsouzen vedoucí pěveckého sboru Iuventus,...

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...

  • Počet článků 512
  • Celková karma 12,91
  • Průměrná čtenost 311x
Zážitky a postřehy matky tří dětí na cestě z moravské metropole do obce Omice. Co můžete očekávat, pokud opustíte panelákový byt a vrhnete se do rekonstrukce kouzelného staršího domu za městem a péče o rozlehlou zanedbanou zahradu.

Seznam rubrik