Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

kOmický blog CCCLXV.

Návraty k normálu mohou být stresující; zejména pokud koncentrace následných akcí převýší trojnásobně průměr.

Při pozdně večrním návrahu z dovolené mi drahý choť sdělil, že příští den odjíždí na služební cestu na Slovensko. Unavený mozek vyprodukoval jedinou myšlenku - jak budu s oteklým kotníkem vyvedeným v mnoha barvách řídit?

Ráno jsem vzpomněla na doporučení jisté stylistky, že tvorba outfitu začíná od bot. (Volbu obuvi determinoval stav končetiny stažené obynadlem). V plochých polobotkách jsem se rozloučila s manželem připravena na nastávající poměrně hektické dny. Diář, který jsem mimochodem zapomněla u klientky a jehož vyfocené stránky v messengeru mi slouží k základní orientaci, obsahoval několik řadu položek. 

První den se mi podařilo některé povinnosti přenést na ostatní, konkrétně jsem dceru pověřila vyzvednutím bratra z družiny, abych po práci - kde jsem se mírně zdržela řešením nahromaděných záležitostí - mohla po třítýdenním odkladu navštívit kadeřnici. Trocha stresu v dopravní zácpě za dočasné překrytí odrostů a šedin stála. A po návratu jsem připravila večeři, ve dvou dávkách prohodila prádlo pračkou a připravila logistiku pro další den.

Do původního plánu absolvovat preventivní prohlídku na kožním se všemi dětmi mi zasáhla dceřina přípravka k přijímačkám. Rozvrh byl vytvořen mnohem později než naše objednávka. I tak jsme odpoledne mířili v hojném počtu na opačnou stranu města předvést svá znaménka a jiné nedostatky pokožky. Bratříčka tentokrát vyzvedával ve škole starší syn, u školy jsem naložila oba.

Z ordinace jsem poněkud překvapeně vycházela kulhajíc na obě nohy, když mi na původně zdravé končetině byla vymražena bradavice. V lékárně jsme obdrželi několik tub a lahviček, mladší synek vyžebral lízátko a starší syn v automatu pití. Sebe jsem ošidila, na tenčícím účtu se později odečetly pouze položky za několik základních potravin.

Juniora jsem vyhodila na zastávce, aby mohl nákup podléhající zkáze transportovat domů. S nejmladším potomkem jsem absolvovala rychlou návštěvu u babičky a přesun na pohybový kroužek. Ve školní tělocvičně jsem hodinu sledovala hojnou skupinku rozjívených dětí, volný čas jsem vyplnila on-line konzultací s veterinářem. Upozornění synka, že je třeba víc makat a míň blbnout, bylo zcela zbytečné.

Doma jsem - po marné výzvě ke společnému sběru plodů zahrady - vyrazila s přepravkou do přerostlé trávy sama. Od příletu jsem se sem vypravila poprvé (při předchozích návratech byla vždy už tma). Naskytl se mi pohled na spadané ořechy a listí, překvapivě stále dozrávající rajčata a též četná jablka na stromech i pod nimi. Částečná náprava mi zabrala skoro hodinu, další bylo odloženo na víkend.

Pohled na hodinky mne pak donutil k poměrně rychlému přesunu k autu a transportu na masáž. Těšila jsem se, neb chůze poznamenaná uhýbáním bolestivému kotníku zanechala nepříjemné stopy na zbytku těla. Sed na kancelářské židli s nohou na podložce rovněž nepatří k nejpřirozenějším polohám těla, což masér potvrdil.

Druhý večer proběhl obdobně jako předchozí, s přípravou večeře a praním prádla. Choť se navrátil z cesty na východ; obratem jsem ho vybavila krátkým nákupním seznamem a receptem do lékárny (na krém k přípravě, která překvapivě zabrala pět dnů). Na mě v posledním pracovním dnu bylo pouze vyzvednout dítě, vyzvednout léky na veterině a zúčastnit se předčasné vánoční besídky.

Už do hospůdky mě v pátek večer bombardovaly děti dotazy, zda a v kolik syna odvezu na ryby a dceru na koně... Nejmladší jen potřeboval ujištění, že ho má maminka ráda. Z čehož bylo jasné, že ani víkend nás nečeká poklidný.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jana Kozubíková | pondělí 10.10.2022 12:00 | karma článku: 13,00 | přečteno: 297x
  • Další články autora

Jana Kozubíková

kOmický blog CDXCIII.

Konstatování, že je třeba se dítěti věnovat, je celkem k ničemu, neuvede-li se od praxe. K naší rodičovské cti možno zmínit, že se o to pokoušíme.

17.5.2024 v 6:00 | Karma: 7,48 | Přečteno: 114x | Diskuse| Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDXCII.

Odříkaného největší krajíc - aneb pokud jsem chtěla trávit víkendy doma prací, vybrala jsem si nesprávně.

15.5.2024 v 6:00 | Karma: 10,12 | Přečteno: 187x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDXCI.

„Rozhodně nebudu abstinovat na oslavě kulatin své vlastní sestry“, pronesla jsem kategoricky (a zbytečně)

9.5.2024 v 0:00 | Karma: 12,94 | Přečteno: 271x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXIX.

Nadstandardní timemanagement je položka životopisu, kterou uvádím s lehce ironickým dovětkem „díky početné rodině“.

7.5.2024 v 20:00 | Karma: 13,55 | Přečteno: 220x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDXC.

Nabyla-li jsem dojmu, že dříve mnou vykonávané „chlapské práce“ zvolna přešly na nejstaršího potomka, mýlila jsem se.

6.5.2024 v 6:00 | Karma: 12,44 | Přečteno: 220x | Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Český rozhlas slaví 101. narozeniny a zve na Den otevřených dveří

17. května 2024

V sobotu 18. května slaví Český rozhlas (ČRo) 101 let od zahájení pravidelného vysílání Dnem...

Byl milý, říkají sousedé o atentátníkovi. Jeho byt s ním prohledalo komando

17. května 2024  11:41

Sousedé atentátníka, jenž postřelil slovenského premiéra Roberta Fica, se shodují, že Juraj C. byl...

Do Gazy dorazily po americkém provizorním molu první kamiony s pomocí

17. května 2024  11:12

Do Pásma Gazy se ráno dostaly první dodávky humanitární pomocí přes provizorní molo, které tam ve...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50,  aktualizováno  11:11

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

  • Počet článků 514
  • Celková karma 12,58
  • Průměrná čtenost 309x
Zážitky a postřehy matky tří dětí na cestě z moravské metropole do obce Omice. Co můžete očekávat, pokud opustíte panelákový byt a vrhnete se do rekonstrukce kouzelného staršího domu za městem a péče o rozlehlou zanedbanou zahradu.

Seznam rubrik