Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

kOmický blog CXXXXVI.

Stále mám dvě práce: jedna mě živí a druhá baví. Pomoc lidem shledávám smysluplnější. I zábavná živnost má svá úskalí.

V poměrně pravidelných intervalech zvažuji či vyhrožuji, že skončím. Uplynulý týden stárnoucí masérky patřil k těm "končícím". První den jsem omylem v kanceláři na stole zapomněla diář. Již cestou do útulné provozovny mi psala klientka, že neví, na jaký čas je objednaná. Začala jsem prověřovat, kdo z kolegů je ještě v práci, a současně vzpomínat, zda v diáři nemám nevhodné poznámky. Naštěstí klientka našla příslušnou poznámku a dostavila se na čas.

O hodinu později jsem zjistila, že mohla přijít prakticky kdykoli. Na další termín se nikdo neobjevil. Nebyla jsem stavu si vzpomenout, kdo byl objednaný - nebylo ani koho uhánět. Alespoň poslední klientku i s manželem jsem identifikovala a podařilo se mi je přimět přijít dříve. Na jejich žádost jsem masáže zkrátila. Domů jsem odjížděla s hodinovým předstihem k překvapení většiny rodinných příslušníků. To se mnou ještě alespoň spolupracovalo auto (byť ručičky budíků stále směřovaly k nulám).

Následující den k večeru (sotva jsem po příjezdu odložila kabát a nákup) mi volala paní, která na masáže chodí k nám domů. Podle diáře měla přijít ve středu, nicméně už v úterý stála za dveřmi. Samozřejmě jsem rychle vyměnila černé kalhoty a halenku za tzv. bílé montérky, odhrnula hromádku hraček a rozložila masérský stůl u synka v pokoji. 

Ve čtvrtek jsem po opravdu dlouhé době byla na masáž objednaná já. Cestou do města mi ráno "něco" prasklo v autě. S obavami jsem dojela, po konzultaci s manželem jsem odpolední cesty podnikala raději dopravou hromadnou.

Původně jsem se k panu masérovi objednala kvůli tuhnoucímu krku. Předchozí - jediný volný - večer doma jsem ale strávila v modrých montérkách.  Po domácí práci s majzlíkem a kladívkem (převážně s rukama nad hlavou) jsem se v den masáže pohybovala velmi opatrně, neboť podvědomí nepochopitelně vysílalo informaci, že mám mezi lopatkami zaseknutý krumpáč. Masér byl výborný a zcela mě od kopáčského nářadí zachránil. Zázrak, neboť při minulé masáži se mi z neznámých důvodů snažil zlomit žebra. 

Bezprostředně po opuštění horizontální polohy na masérském lehátku mě (vozidla prostou) vyzvedla kamarádka s dcerou, abychom doma řešily její záda. Intenzivním tančením a školní docházkou dosahuje -náctiletá slečna zatuhlosti šíje hodné profesionálního řidiče nebo počítačového mága. Naštěstí na zpracování jejich spazmů není třeba vyvinout velkou sílu. Rozhodně však nemohu sloužit za příklad vzorného klienta, vlastní klientele striktně doporučuji po návštěvě u mě NIC nedělat.

Poslední pracovní den jsme měli na večer v plánu hospůdku s přáteli. Nebyla bych to ale já, abych nevyslyšela přání jiné kamarádky a neslíbila jednu záchrannou masáž její slečny dcery v mezidobí. V rychlopřevlékání a přesunech bez vozidla začínám být přebornice. Kdybych věděla, že je večeře až na šestou, stihla bych klientky i dvě. 

Pomyslných vrcholem vydařeného masérského týdne byl víkendový polední telefonát. Uprostřed nedělního obědu volala klientka, která v pondělí nepřišla. (Jen pro upřesnění, je to dospělá dcera další naší známé.) Oznámila, že to v pondělí nestihne, neboť přilétá později, než původně myslela. Polkla jsem sousto a odvětila celkem klidně, že už to nesihla, jelikož měla přijít před týdnem. Něco koktala, pak se omlouvala... a nakonec jsme našly nový termín za čtrnáct dnů. 

Závěrem musím konstatovat, že mi přes hlavu přerůstá nejen vlastní pubertální dcera, ale i několik dcer cizích, které občas uléhají (či neuléhají) na masérský stůl. A v hlavě stále hlodá myšlenka, jestli mi to všechno vůbec stojí za vynaložené úsilí. 

Autor: Jana Kozubíková | čtvrtek 14.11.2019 5:44 | karma článku: 11,28 | přečteno: 317x
  • Další články autora

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXVIII.

V poslední verzi životopisu jsem uváděla stručné sdělení „zdravotní stav dobrý“. Jednalo se o nevědomou lež.

25.4.2024 v 5:00 | Karma: 11,45 | Přečteno: 154x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXVII.

Řadu let byla pouhá účast mého drahého chotě spojována se zárukou dobrého počasí. Léta jsme se mýlili.

22.4.2024 v 6:00 | Karma: 11,99 | Přečteno: 346x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXVI.

Dvoje kalhoty nejmladšího potomka vykázaly během dvou týdnů čtyři díry na kolenou, což byl jenoznačný impuls vyrazit na nákupy.

17.4.2024 v 6:00 | Karma: 13,09 | Přečteno: 317x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXV.

S postupujícím časem vnímám jisté střídání rolí v rodině. Část mých obvykle vykonávaných činností přebírají jiní a naopak.

14.4.2024 v 6:33 | Karma: 13,23 | Přečteno: 373x | Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXIV.

Po loňském neúspěchu velikonoční výpravy na Vysočinu jsme letos trávili prodloužený sváteční víkend převážně doma.

10.4.2024 v 20:00 | Karma: 12,60 | Přečteno: 517x | Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Pořadatelka nahé párty dostala v Rusku pokutu, provinila se kritikou války

25. dubna 2024  15:14

Moskevský soud ve čtvrtek uložil pokutu 50 tisíc rublů (asi 12 750 korun) televizní moderátorce a...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno 

V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

POLITICKÝ DIÁŘ: Pověstná „střídačka“ ODS a Kupkův úspěch na kongresu

25. dubna 2024

Premium Byť se před čtrnácti dny na kongresu ODS v Ostravě téměř nic nestalo (natož aby šlo o něco...

Odvrátili jsme dronový útok na Minsk z území Litvy, tvrdí Bělorusko

25. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:56

Šéf běloruské tajné služby (KGB) Ivan Tertel ve čtvrtek uvedl, že se podařilo zmařit dronový útok...

  • Počet článků 509
  • Celková karma 12,66
  • Průměrná čtenost 312x
Zážitky a postřehy matky tří dětí na cestě z moravské metropole do obce Omice. Co můžete očekávat, pokud opustíte panelákový byt a vrhnete se do rekonstrukce kouzelného staršího domu za městem a péče o rozlehlou zanedbanou zahradu.

Seznam rubrik